خادمان راننده موکب حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور پرشورشان در این نشست بیعت خود را با امام و سید شهیدان حضرت اباعبدااله الحسین علیه السلام تجدید کردند. در این جلسه که جناب آقای موسوی مدیر اجرایی موکب و جناب آقای متین مهر مدیر بخش لجستیک و ترابری موکب و همه رانندگان ماشین های سنگین حضور داشتند برنامه حمل و نقل امکانات و اجناس به کربلای معلی برنامه ریزی و هماهنگی شد. این واحد یکی از مهمترین بخش های موکب است که در سالهای گذشته بخوبی توانسته است در ایام پر ازدحام اربعین کار سنگین رساندن نذورات و اقلام مورد نیاز در کربلا را از ایران به کشور عراق حمل کند.

رانندگان ماشین های سنگین و نیمه سنگین (تریلی و کامیون) پس از ثبت نام فرم خادمی افتخاری موکب به بخش لجستیک معرفی می شوند. واحد لجستیک موکب پس از دریافت و بررسی اسناد قانونی و طی کردن مراحل خروج از کشور این وسایل، به تنظیم برنامه حمل و سفر رانندگان می پردازد. برنامه اعزام رانندگان به تنظیم و برنامه ریزی تهیه اقلام مورد نیاز بستگی دارد و به محض آماده شدن اجناس توسط بانیان و خادمان ، بارگیری و اعزام صورت می گیرد. برآورد شده است به همت مردم شریف اصفهان، موکب حضرت زهرا سلام الله علیها امسال بیش از ۵۰ دستگاه بار به کربلای حسین اعزام کند.

در این جلسه توجیه و سازماندهی رانندگان توسط مدیر این بخش صورت گرفت و رانندگان در ادامه به طرح مشکلات و سوالات خود پرداخته و در پایان در فضایی آکنده از عشق و اخلاص طنین صلوات و لبیک یا حسین (ع) جلسه به پایان رسید. انشا الله خدا و اباعبدالله علیه السلام به زنگی و کار این عزیزان برکت و به خانواده آنها سلامتی عطا فرماید و این تلاش و زحمتها را در نامه اعمالشان ثواب خالص ثبت بفرماید.

۲ دیدگاه ها

  • Może to być denerwujące, gdy twoje relacje są zakłócone, a jej telefonu nie można śledzić. Teraz możesz łatwo wykonać tę czynność za pomocą aplikacji szpiegowskiej. Te aplikacje monitorujące są bardzo skuteczne i niezawodne i mogą określić, czy twoja żona cię oszukuje.

  • Monitoruj telefon z dowolnego miejsca i zobacz, co dzieje się na telefonie docelowym. Będziesz mógł monitorować i przechowywać dzienniki połączeń, wiadomości, działania społecznościowe, obrazy, filmy, WhatsApp i więcej. Monitorowanie w czasie rzeczywistym telefonów, nie jest wymagana wiedza techniczna, nie jest wymagane rootowanie.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *