جلسه هماهنگی خادمان افتخاری فضای مجازی و رسانه موکب حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور فعالان این حوزه در دفتر موکب برگزار شد. به دلیل استفاده از فرصت بسیار مناسب اطلاع رسانی فعالیتهای موکب از فضای مجازی نیاز به فعالان این بخش است تا با همت اطلاعیه ها ، اخبار و مطالب سایت و کانالهای موکب را به اطلاع مشتاقان اربعین حسینی برسانند. امسال با همت بانیان و مدیران موکب سایت موکب حضرت زهرا سلام الله علیها www.mokebhzes.ir راه اندازی شده و مطالب و محتوای لازم توسط خادمان این بخش تولید و در سایت بارگذاری خواهد شد. همه مطالب و اخبار و اطلاعیه های موکب پس از بارگذاری در سایت به کانالهای موکب در فضای مجازی در تلگرام، واتساپ، سروش، بله و ایتا به آدرس mokeb_h_zahra@ منتقل خواهد شد.

در این جلسه اولویتهای خدمت در فضای مجازی به این ترتیب هماهنگی شد. ۱ – عضویت در کانالهای موکب ۲ – انتشار پست ها و مطالب کانالها در گروههای و کانالهای دیگر ۳ – دعوت افراد جدید و افزایش اعضای کانالها ۴ کمک به تولید مطلب و محتوا در سایت و کانالهای موکب. خادمان این بخش در فعالیتهای مختلفی از قبیل تولید مطلب و محتوا، طراحی، تولید کلیپ و پاورپوینت، ارطباط با رسانه ها و فضای مجازی مشغول شدند

از همه مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام که توانایی فعالیت و کمک در فضای مجازی و رسانه دارند دعوت به همکاری می شود. این خادمان در اولین فرصت با مراجعه به دفتر موکب خود را با بخش فضای مجازی موکب هماهنگ نموده و به خدمت مشغول شوند. قرار جلسه بعدی جلسه هماهنگی خادمان فضای مجازی و رسانه روز سه شنبه ۲ مهرماه جاری ساعت ۶ بعدازظهر در دفتر موکب تعیین شده است.

اجر همه با سید الشهدا

۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *