خیریه نذر سلامت امام زمان

اربعین ۱۳۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا ، توفیق خدمت در ایام پرفیض اربعین از همه ایرانیان سلب شد. خادمان موکب حضرت زهرا سلام الله علیه هم به دلیل همین مشکل با اینکه همه تدابیر را دیده بودند از این خدمت باز ماندند. مدیران و اعضای هیئت امنای موکب تصمیم گرفتند تمام امکانات و توانمندیهای موجود را در راهی بکار گیرند و چه کاری بهتر از فضیلت و ثواب خدمت به بیماران بستری در منازل ؟

خیریه ای به نام نذر سلامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف راه اندازی شد. این خیریه جهت حمایت و تامین تجهیزات پزشکی و معیشتی بیماران بستری در منازل بصورت صلواتی کار خود را آغاز کرد و تمام خادمان و امکانات موکب برای خدمت اعلام آمادگی کردند و عظمتی بس باشکوه براه افتاد که ثواب رفتن کربلا را برای عاشقان زیارت تامین کرد.

این خیریه در چند پایگاه در سطح شهر اصفهان تابحال توانسته است به بیش از شش هزار بیمار مبتلا به کرونا و بقیه بیماران ثعب العلاج امکانات و تجهیزات پزشکی رایگان امانت دهد و خدا را بینهایت شکرگذاریم که این راه را از اربعین ۱۳۹۹ در پیش روی خادمانش بازکرد. از همه بانیان و دست اندرکاران و خادمانی که در این مدت ما را در این امر خطیر و ثواب عظیم یاری نمودند صمیمانه متشکریم.

اجر همه با حضرت زهرا سلام اللله علیها

عکس از بخشی از کپسولهای اکسیژن اهدایی است که قرار از در مدار خدمت به بیماران کرونایی قرار گیرد.

بیایید برای سلامتی آقا امام زمان «عج» در این کار پسندیده شریک شده به بانیان و خادمان این کار خیر بپیوندید.
شماره حساب بانک رسالت ۱۰/۵۸۸۸۷۰۵/۳
شماره کارت بانک رسالت
۵۰۴۱.۷۲۱۱.۱۱۷۶.۵۱۶۱
شماره شبا بانک رسالت
IR310700001000215888705003
به نام : خیریه نذر سلامت امام زمان «عج»
آدرس دفتر مرکزی : خیابان احمدآباد، خیابان خواجه نظام‌الملک کوچه ۲
تلفن ۳۲۲۹۳۵۸۱ همراه ۰۹۱۳۸۰۰۴۷۳۶

۴,۴۳۲ دیدگاه ها