طبق سالهای گذشته مراسم پخت آش نذری در روز عید سعید غدیر خم برای سلامتی آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در مقابل دفتر موکب حضرت زهرا سلام الله علیه با شور و حال خاصی برگزار شد.
هر چند که دفتر موکب در همه روزهای سال گذشته باز بوده و به فعالیتهای مختلفی مثل مراسم هفته برکت و جمع آوری کمکهای مردمی برای سیلزدگان مناطق مختلف کشور مشغول بوده است ولی این برنامه در واقع اعلام شروع فعالیتهای موکب برای اربعین در کربلای معلی به حساب می آید. مراسم با قرائت حدیث شریف کسا و زیارت امین الله توسط مداحان اهلبیت سلام الله علیها شروع و با توزیع آش بین مشتاقان حضرت پایان یافت. گزارشات تصویری از استقبال و ازدحام مردم برای این برنامه را بخوبی نشان می دهد.


بانیان ، دست اندرکاران و خادمان موکب حضرت زهرا سلام الله علیها از یکماه قبل با اطلاع رسانی و برنامه ریزی تدارک ۱۵ دیگ بزرگ آش به نیابت از چهارداه معصوم و حضرت ابالفضل العباس علیه السلام برای سلامتی حضرت مهدی موعود صاحب الامر عجل الله تعالی را در دستور کار خود قرار داده و به تهیه ، جذب نذورات و اقلام مورد نیاز پرداختند.


انشا الله موجبات خشنودی خداوند و قبولی طاعات و نذورات بانیان و خدمتگذاران موکب حضرت زهرا سلام الله علیها فراهم آمده باشد.

Comments are disabled.